dimecres, 5 de maig del 2010

Inauguració espontània

Feia temps que donava voltes a la idea de crear un blog i avui, novament ha tornat a sortir el tema en una conversa amb un bon amic i col·lega, en Marc. Així que he aprofitant la reaparició del tema i l'energia que havia adquirit a la classe de centres d'energia, he arribat a casa i m'he posat a investigar i sense ni adonar-me'n un missatge a la pantalla de l'ordinador m'informava que el meu blog havia estat creat. Però com? ja? i ara què?

La idea del blog és mostrar el que faig, a què em dedico, i per tant també qui sóc. Així doncs, hi ha feina per estona... Ah, i per cert, tots els vostres comentaris seran benvinguts. Part de la gràcia del bloc és la part interactiva, així que deixeu-vos anar i endavant!

Deixo aquest pollet com a símbol del naixement d'aquest blog :-)


3 comentaris:

  1. Holita!!! M'encantarà si sóc el primer a dir-te hola en aquest recent estrenat blog. Llarga vida!!!

    Petons i endavant!!!

    ResponElimina
  2. Buenu, buenu... Qué bé que has obert aquest blog. Em veuràs molt per aquí. Endavant les atxes!!

    ResponElimina
  3. Felicitats Magalí, m'agrada molt el teu blog. M'he llegit alguns dels articles i són autèntiques lliçons de vida.
    A reveure.
    Pere

    ResponElimina