dijous, 15 de setembre del 2011

TALLER DE GESTALT EN CAP DE SETMANA!

"AUTOESTIMA'T"
Encara no coneixes l'ésser meravellós que hi ha en tu?

Et proposem un viatge a través del cos i de les emocions en què treballarem l'autoconcepte i l'autoestima, i t'oferirem espais on recuperar el contacte amb el teu jo més genuí.




8 i 9 d'Octubre 2011
Dissabte 8: de 10 a 14 i de 16 a 20h
Diumenge 9: de 10 a 14h

A "Karuna- Esapi terapèutic"
Avda Via Laietana, 52 ent 11
(davant Palau de la Música)
Urquinaona, L1 i L4, Catalunya, L1 i L3

Preu del taller
70€

Coordinat per:
Marc Bartolí, terapeuta gestalt
Magalí Monclús, terapeuta gestalt i psicopedagoga

Informació i Inscripcions:
646.351.431 bartoli_marc@yahoo.es
636.363.184 magali@oniquan.com

2 comentaris:

  1. Hola Magalí, m'he passejat pel teu blog i estic encantada. M'interessen molt els temes que tractes i m'arriba especialment la manera en que t'expresses, em resulta clara i propera.
    Una abraçada!

    ResponElimina